Min dag, hela dagen

Japp, idag har det varit min dag, hela dagen!!
Den ha varit helt UNDERBAR!!
Har bara fått lyxiga presenter av mina underbara nära och kära!!
så nu blir det ordentligt med lyx framöver :)

Det är rätt så svårt det här med att önska sig saker när man redan har
precis ALLT det man kan önska,
jag har mannen i livet, som jag tidigare trodde att
man bara kunde drömma om... Men han visade sig finnas i verkligheten!
och han har satt en ring på mitt finger och visar alltid dubbelt så mycket kärlek tillbaka!!
Bättre kunde jag inte hitta, även om jag sökte igenom hela universum med lupp ;)

Och tillsammans med denna superman så har jag världens finaste barn!
kan inte bli bättre, och vi tre har dröm boendet!!

världens bästa vänner och familj som alltid finns i min närhet!

livet är komplett! :)

ja, nu ska jag njuta färdigt av min dag!!

hoppas att du har en fin kväll!!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0