träningen avbruten pga våldtäcktsmän, regn och blåst...

min träning är inte riktigt som den ska vara, pga...

-att jag inte längre vågar springa så tidigt som jag brukade, eftersom att det förekommit så otroligt mycket dumt i skogen under senaste tiden.
 vilket bidrar till att jag bara kan springa de dagar jag är ledig, eftersom att jag får skjuta fram det till 9-10 tiden, då det är en del pensionärer ute.
- jag kan inte heller slappna av som vanligt då jag springer, eftersom att jag är van vid att det är djuren i skogen man ska passa sig för, inte människorna.
 så n u springer jag och kollar mig över axeln hela tiden, asjobbigt...
- sedan så är ja utrustad med bodyguard spray också, (liknar pepparspray) och ett överfallslarm...
 fatta att det måste se roligt ut att möta mig på spåret, fickorna är hellt fullpackade!
men jag känner mig ändå inte säker...

och idag hann jag inte springa mer än 2km innan jag fick vända hem pga allt regn och blåst...

så nu blir det gymmkort i stället!

kram!

Kommentarer
Postat av: Daniel...

Ha ha... Roligt skrivet och ser det framför mig...

2009-09-02 @ 18:21:38
Postat av: mamma

Lilla älskade gumma de blir till att köpa gym kort och det får du sponsrat. Utsätt dig inte för onödiga risker. Puss & kram

2009-09-02 @ 20:11:06
Postat av: Lisa

Jaha :) Göteborg är ju aldrig helt fel! Det är ju jättefint där nere :) Är det en stor salong du jobbar på?

Det innebär att man arbetar på diverse byggen, vägarbeten osv :)

Kram!

2009-09-02 @ 20:36:08
URL: http://liisalundgren.blogg.se/
Postat av: EllenWallin

HEEEEEEEEEEJ hjärtat. det var skiiiita länge sen du ! Hur är det? fan va jag missat mycket n'är jag läser om dig, ny stad, nytt jobb, ny kille? :D p0uuuuuuuussss

2009-09-09 @ 20:45:55
Postat av: EllenWallin

HEEEEEEEEEEJ hjärtat. det var skiiiita länge sen du ! Hur är det? fan va jag missat mycket n'är jag läser om dig, ny stad, nytt jobb, ny kille? :D p0uuuuuuuussss

2009-09-09 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0