huset!

åhh.. tusan också!
nu var det ett tag sedan igen, men nu har det faktiskt varit så otroligt mycket att göra.
men äntligen, nu är ALLT färdigt och huset är vårat(JIPPIE)!'
så nu börjar en lång period av renovering!

det kommer att bjudas på lite bilder senare med!
men tyvärr inte idag, eftersom att vi börjar idag!

nä, nu ska jag fortsätta att packa och sedan beger jag mig ut till huset!

förlåt amanda att jag inte hört av  mig än, men mina tankar spinner på högvarv och jag ska leta upp några bra skolor åt dig!
info kommer snart att trilla in på din mail!

kram så länge!

Kommentarer
Postat av: amanda

Ha ingen bottska linda:) ta de när du hinner! KRAM

2009-10-17 @ 10:22:40
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0