glädje, tårar, paket och tårta!

Shit!!!
shit, shit, shit säger jag bara!
så har man gått och köpt sig ett hus med!
på älsklingens födelsedag också!
det är mycket glädje och firande idag!

så från och med nu så kommer min blogg att uppdateras MYCKET OFTARE!
jag lovar! så att ni kan följa vårt husköp, renovering och ja... hela uppbyggnaden av vårt dröm slott!

ja just det!
tårar har det varit med, min bästa och närmsta Anna kommer att flytta till San Fransisco,
och min ÄLSKADE Mikaela kommer att flytta till spanien fick jag precis veta, usch och fy...
men men, jag försöker ju se det possitiva i allt, så JÄKLAR vilken semester jag kan få...
eller nej, jag glömmde!
jag ska ju bygga mitt dröm slott(eller rättare sagt min dröm PRINS) ska bygga mitt slott,
själv kommer jag nog bara slå in en spik eller två, och måla kan jag ju faktiskt :)

nä, men jag lovar, jag kommer att hälsa på i en vecka i alla fall!

och ett stort grattis till min man som fyller år idag!
jag hoppas att jag givit honom en SUPER dag!

kommer bilder inom kort...

so long,
LA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, så roligt med ett hus! Spännande att få se hur de ser ut. Snön har inte lagt sig ännu, dock snöar det och de är ganska mysigt, kanske lite tidigt enligt mig. Skolan går sådära och jag har planer på att hoppa av för att utbilda mig till frisör precis som du:) har du några förslag på bra frisörskolor? KRAM!

2009-10-05 @ 08:34:47
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0