AAA...

japp, så var det klart,
då är man husägare då! shit vad bra det känns,
mycket vuxenpoäng med ;)

och stickorna ska fram nu med... små tussar ska stickas!
som vi kan ha på fötterna när vi går omkring i vårt hus i vinter!
har fått så otroligt fint ullgarn och stick beskrivning av min svärmor,
verkligen världens snällaste!
TUSEN TACK!

och på mitt jobb så har vi nu haft en säljtävling som avslutades idag!

och vinnaren var:   JAG

och priset var: en digitalcamera 7,2 megapixel + fodral + extra minneskort
                      en klocka från marc jacobs och massa smink från trucco (sebastian)

jag har verkligen världens bästa jobb! det är bara att konstatera!

nä, nu ska jag ägna mig åt att laga lite mat till min älskade prins som snart kommer in genom dörren, Hoppas jag...

bye

LA

Kommentarer
Postat av: amanda

Linda, funderar mer och mer med det här om Frisör yrket. så jag vill att du hjälper mig på vägen, ge mig lite plus och minus med jobbet. Har du fundera på en frisör utbildning som ligger i Övik?(http://www.svenskafrisorskolan.se/) Vet du om den är att rekomendera eller ej? Hör av dig på mail, eller så en pling! KRAM

2009-10-08 @ 20:55:08
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0