trist, men så får det bli!

lösenord...
jo tyvärr visar sig detta vara ett måste, mycket tråkigt!
men eftersom att det finns en person som inte kan låta mig leva mitt liv med björn ifred så
får det bli såhär nu!

så snälla, du som har inloggnings uppgifterna, lämna inte ut dem till någon utan att fråga mig först!
så vore jag väldigt tacksam!

dagen idag:
en helt underbar dag på jobbet, slog ett rekord och höjde ribban ännu lite mera för mig själv!

det går så J*VLA bra just nu (peppar, peppar...)
jobbade med Linda och Jennifer idag, två riktiga energigivre!

i morgon så blir det en tidig morgon, ska köra två morgonpass med jennifer,
spinning och core! innan jobbet!
en riktig rivstart!

nä, nu ska jag laga lite fika till min käre man, som snickrar och grejar!

jo visst ja, ett glädje besked fick jag idag,
nästa måndag så kommer plattsättare att kakla badrummet, om allt går enligt planerna...
(håll tummarna)
ska bli skönt att få tillbaka toalett och dusch... lever just nu ett väldigt primitivt liv utan dessa bekvämligheter.

nä, fika dags!

kram Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej vännen!!

Träffade mamma på ica idag och fick reda på ditt lösen, hoppas det inte gör något:)

Är verkligen tråkigt när det blir så där:/

Men jag hoppas att du har det bra, och att husrenoveringen går som det ska.

Hälsa Björn och må så gott!

Puss Emma

2009-11-16 @ 21:22:05
URL: http://eskoglund.blogg.se/
Postat av: Fredde

Way to go, första steget i alla fall. Duger inte detta så får det väl bli andra bullar...

2009-11-19 @ 17:25:16
URL: http://datakillen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0