dagen..

dagen idag var:
hmm... Tidig, mycket tidig...
vaknade kl 05,50 och packade träningsväskan,
jennifer bestämmde sig igår för att inte träna, men jag glömde avboka mina pass, dess utom så var jag redan ganska pigg då, så jag beslutade mig för att träna ändå!

och skönt var det, otroligt, att de kan vara så skönt att svettas??
2pass blev det, spinning(min favvo) och core, (också lite av en favvo) så otroligt härlig känsla att man är så slut i magmusklerna att man bara skakar, och inte orkar resa sig från golvet utan att använda armarna,
nu jäklar, beach 2010 :D

eller ja, det syns faktiskt redan lite rutor, ska bara bort lite mer av extra kilona först,
men men, får se när det blir, kanske inte vill blotta musklerna mer ;)


måste bara nämna att just i denna stund så lyssnar jag på stefan anderssons nya skiva!
fick den av svärföräldrarna i förra veckan! (TUSEN TUSEN TACK, ni är så oerhört snälla!)
helt underbar musik, och lite mer jazz i denna, vilket jag gillar!
årets SOLKLART bästa och mest köpvärda skiva!

undrar vilken som blir nästa års?, det böjar ju faktiskt närma sig...
usch anne mig, tiden springer iväg..

nä nu skriker älsklingens mage efter mat, så dags för spis göra...

god kväll!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0