tiden kommer till mig nu...



Lilla Jag!
mycket händer som sagt i mitt liv, men äntligen så är det mesta fixat!
snart så kommer jag att ha tid över till annat, till roliga saker och tid att spendera på mina nära och kära!
och jag tänkte börja idag!

det känns så otroligt skön men lite ovant att för första gången på riktigt länge inte ha något inplanerat!
att för det första INTE jobba, och att jag bara kan ta en promenad i lugn och ro utan att behöva stressa till något senare!
Livet känns faktiskt behagligt nu!

och jag känner mig fin igen! mer och mer bekväm med mig själv, äntligen!
så det blev lite modellande i helgen! och jag är VÄLDIGT nöjd!

nä, nu ska jag äta färdigt min frukost och ta en dusch, sedan å vi se vad som häder idag!!

have a nice day!!

pussar

Kommentarer
Postat av: elin

vilken fin bild! :D

2009-05-24 @ 17:56:41
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: mikaela

fan så fin du är! saknar dig till tusen min syster

2009-05-25 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0