sakta börjar jag se ett ljus.

jag tror faktiskt att livet sörjar bli lite ljusare nu,
ännu en nivå högre nu i helgen!
känns väldigt skönt!

fredas morgon och vi steg upp tidigt, för att åka och fiska sådär vid 6 tiden...
mysigt med en biltur för att sedan ta en promenad i skogen och komma fram till fiskesjön...
jag fiskade inte så mycket, men Björn fick en stor och fin regnbåge!

efter ca 2 timmars fiske så drog vi os hemmåt och tog en runda golf!
lilla Linda få VERKLIGEN ta och öva lite på det...
men jag var nog inte katastrof, hoppas jag iaf. men som sagt, jag behöver nog träna lite...
som tur är så har jag ju en personlig tränare nu! :)

när rundan var över så grillade vi lite innan vi åkte tillbaka och fiskade!
så skönt sommarväder, sommaren kom verkligen på riktigt nu i helgen!

allt blir så mycket lättare så fort det blir lite varmare ute, när man kan hänga undan alla tunga vinterkläder och bekymmer.
och idag fick jag inflyttningsdatum, så snart får jag lägenheten!
känns skönt att då bara kunna släppa allt jag håller just nu, veta att det är BARA  min bostad.
det enda som känns lite jobbigt är väl det att jag är lite rädd att allt som jag kännt men bara tryckt undan föra att kunna klara vardagen ska komma ikapp mig, allt det jobbiga som jag bara tryckt bort kommer upp igen...
nog för att jag försökt bearbeta så mycket av det som möjligtnu under tiden medans jag ändå mått dåligt, men jag tror inte att jag kunna bearbeta allt,
konstigt nog så känns allt faktiskt ganska lugnt just nu, det känns som att äntligen är slutet på det jobbiga så nära att jag snuddar det med fingertopparna!


det var en bra helg iaf.

Tack för det!!


Kram// Linda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0