Regn

nu kom sommarens första riktiga regn...
åhh,, jag bara sitter och myser, jag tyc ker faktiskt om regn!
luften blir så skön, och stämmningen så mysig!
himmlen blir går, det blir lite mörkare, och sekundrarna innan så blir allt stilla, alla djur har redan tagit skydd...
sedan kommer de första dropparna!
Så underbara, det luktar så gott!

mmm.. jag tycker helt enkelt om regn!!

och idag har varit en väldigt rolig och udda dag, inte alls hade jag kunnat vänta mig detta i morse när jag slog upp ögonen och konstaterade att min hals gjorde så ont att jag knappt kunde svälja...
aldrig hade jag då kunnat ens gissa mig till denna dagens händelser!
men det händer, det gör det verkligen, jag har nypt mig i armen flera gånger, och gissa vad... jag drömmer inte!!
det är på riktigt!

sugen på mörk choklad är jag också! men ne, jag ska inte äta mer sånna saker!

ikväll blir det solning också, jag och Hanna ska dit! mysigt...

nä, ha en bra kväll!
pussar//Linda

Kommentarer
Postat av: Sabina

Uppdatatera på jobbet Fy Fy.=)=)

Ska jag säga som kommenterar men så kan de gå=)

puss puss gumman

2009-05-06 @ 19:46:34
Postat av: mikaela

du måste ge mer detaljer juuu, en liten nyfiken stjärt sitter och saknar dig! :)

Äslar dig sis'!

2009-05-11 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0