efter det ena kommer det andra

så är livets gång...
den ena BRA-SAKEN efter den andra!
Lilla jag har nu glasögon också, jag har verkligen blivit Lilla Fröken Duktig!!
man känner sig så otroligt smart med glasögon på!!

det kommer bilder senare!

och ikväll så ska vi ta ett glas vin hemma hos mig! vännerna och jag!
det ska bli så kul! var ett tag sedan vi gjorde det nu...
men den utlovade och efterlängtade vinkvällen kommer nu äntligen!
och VET NI VAD, det ska som topp på allt bli mitt favvo väder ikväll/natt, det ska bli ösregn och Åska!!
det är så sjukt mysigt, och det luktar så Otroligt gott med regn!!

ska försöka ringa milla Min MILLA idag också, det var ett tag sedan sist nu...
det är mycket som behöver uppdateras!!
får nog kanske ta och lösa det med "hjälp" av mumin mamma och mumin pappa!
det kan ju faktiskt bli lite kyligt när det regnar ;)

nä, ska ägna mig åt lite annat nu för stunden!
men vi hörs!!

LINDA

Kommentarer
Postat av: Madelen frisör

Hej Linda! Hur är de med dej. De va ett tag sen. Hoppas allt är bra med livet ;) Puss

2009-05-30 @ 18:34:42
Postat av: Milla

Mumminpappan kommer sakna sin mumminmamma nu när du drar iväg till Gbg..

2009-05-31 @ 10:57:44
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0