kyss mig ömt och brutalt,

här sitter lilla jag och lyssnar på Lasse lindhs låt Svenska hjärtan
och konstaterar att jag känner så...

"svenska sommar tinar frusna själar och stackars satar som  du och jag som  tror och hoppas opch tänker att nu så är det väl äntligen våran tur att träffa någon som behandlar oss väl, kyss mig ömt och brutalt,   så denna sked håller hårt både morgon och kväll.  dom säger de bästa är tagna, men de ljuger, de ljuger för vi finns ju kvar om du bara gav oss chansen,
jag ger dig inte min morgon och inte in dag, du får något så mycket bättre du får hela jävla jag...

svenska hjärtan tinar aldrig när de väl har frusit, skitsnack ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av.  om vi som väntar på någ gott vänter alltid för länge, jag vet jag vet , ett liv med en låg krage,  som sommar utan sol och vinter utan snö, vem vill leva så.
jag ger dig inte min morgon och int min dag du får något så mycket bättre du får hela jävla jag hela underbara unika jag inte något så futtigt som en morgon och en dag.
jag ger dig inte min morgom och inte min dag jag ger dig något så mycket bätte du får hela ..."


det var ju ett tag sedan jag var här nu, man kan lugnt säga att mitt liv är KAOS!

fast jag börjar se några ljusglimtar här och där nu...

jag har ju fått en bostad nu... vilket är helt UNDERBART!! men det känns lite konstigt, jag ska helt plötsligt stå på egna ben.. jag är verkligen vuxen nu!

den tanken skrämmer mig, jag vill inte vara vuxen än, jag vill inte ha så mycket ansvar...
kännde verkligen detta igår... vi var på harrys på musik quiz, och jag insåg att jag ska supa j'vlar nu medan jag är ung, jag vill inte vara sån (40+ are)som går ut och dricker mig full på en torsdag. PINSAMT

aja, mycket har hänt denna veckan!
många väldigt MYSIGA saker och ROLIGA saker,
tack ANNA, du r bäst, har så otroligt roligt med dig, och fasen vad skönt vi hade det när vi bara åkte iväg sådär..
nä, nu ska jag iväg på massage,
får se om det blir något mer inlägg idag!!
puss//Linda

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du min lilla skruttunge. Att du ska känna så. Jag tror ärligt talat att man känner sig aldrig äldre än 20!!!!!! fast man har passerat 40. Du ska aldrig behöva jäkta fram i livet och hinna en massa. Det du inte har hunnit göra finns ju kvar. det blir ju roligare om man får vänta,längta och önska. Just nu tycker jag att det är skönt om man får vara herre över kontollen till tvn. Puss & kram mamma

2009-03-06 @ 11:56:54
Postat av: elin

jäklar så härligt med en egen bostad! Hoppas allt blir bra :)

2009-03-08 @ 18:06:06
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej tjejen! Vad skönt att bostadsproblemet löst sig! =) Vart flyttar du och vad blev det för lägenhet?

Kram!

2009-03-12 @ 18:41:51
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0