SkyBar

på andra gången under väldigt kort tid nu så har jag sett något som får mig att må fruktansvärt dåligt...

men jag försöker glömma...

Igår /inatt så gick vi till SkyBar jag och några vänner, tog ett glas vin, 
och jag njöt över att allt just för stunden var så prefekt i mitt liv,

Tack för en bra kväll!
(utom att jag totalt gjorde bort mig....)'
men det får ni leva med :P

idag så ska jag gå på stan och köpa mig ett linne, kanske fika med eller nått...
vi får se, något blir det iaf.

ha en bra dag så länge!
puss /Linda


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej hej!



Tack för en trevlig promenix på stan. Även om gud gjorde allt i sin makt (trafikljusen) så är jag glad att vi bara gick förbi kyrkan =P



Ja ja... Bloggen har du gjort fin också ser jag...



Kram!

2009-03-20 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0