partyprinsessan nr 1

japp, måndag igår och fest blev det!
madde fyllde ju 20.
och jag som hade tänkt mig att jag tar ett glas vin och sedan får det vara bra, men det blev ju så roligt så det blev en eller tre öl till också, och lite vatten pipa och några öl till och sedan så slutade det med att jag inte ens kom hem till min egen säng, utan jag fick sova borta...

pinsamt, fasen... jag börjar ju bli gammal, kan man göra så här då??
visserligen så hade jag en SJUKT rolig kväll med underbara mäniskor, så då kan man väl säga att det inte gör något?? eller? SNÄLLA...

men men, från det ena till detta, jag beställde en ny dator i går, så nu längtar jag bara tills den kommer så jag kan börja med ett nytt projekt.. men det tänker jag hålla hemligt ett tag till..

men det jah kan berätta är att jag ska söka till Jurist utbildningen i höst, inte för jag vet om jag har ork att plugga, vill ju sjukt gärna bli advokat, försvarsadvokat, och en jävligt bra sådan också, men det är mest för att se om jag kommer in och i fall jag inte har något bättre för mig så kan det väl vara lite kul att plugga!!

jaja, nä nu ska jag ta mig en snabb dusch innan jag måste springa till jobbet!!

ha en underbar dag!
det ska jag ha i vårsolen!

kram/Linda

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att livet vänder och allt blir toppen. Det är du värd. Vi längtar tills du kommer hem. Hoppas att inte allt skoterföre far. Puss & kram mamma.

2009-03-17 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0