YES!!!!

titta noga, för här ser du nu Studio Kalufs nya frisör!


och f*n vad glad jag är, glag och stolt!!!

nu innebär detta en väldigt lång och välbehövd semester för mig!
och detta inebär även att cuba resan kommer att bli av inom en snar framtid!
även resan till new york över nyår, och säkert många andra resor också!!

nu i veckan så ska vi åka och titta på ett hus med!
super duper fint, och inte alls farligt dyrt! helt perfekt! :)

men just idag är en lite tråkigare dag, eller ja, kanske inte, på sina sätt bra faktiskt!
min sötos Björn ska opereras idag!
han sover just nu (så jag passar på att blogga och måla naglarna) men om en liten stun så ska jag väcka honom och köra er onom till sjukhuset!
det är inget jätte stort ingrepp, men lite nervositet har det funnits, iaf hos mig!

nä, tänkte att jag skulle klä på mig också!
och hinna äta frukost innan han vaknar, då han måste fasta inför opperationen,
känns så taskigt att äta inför någon som verkligen ite får äta...
jag menar, man brukar ju bli extra hungrig eller iaf sugen då!

ha en bra dag!
Linda

Kommentarer
Postat av: mikaela

neej fan vad skoj gumman! :) grattis!

Önskar dig all lycka till på nya salongen :)

saknar dig sis!

2009-07-08 @ 11:19:14
Postat av: Amanda

Vad roligt för dig Linda! :D Grattis!

2009-07-09 @ 15:24:12
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0