Semester, länge!

har en lång och härlig semeser i år!
och den har hitils blivit i sverige, den startade med en härlig dag i hemstaden Gbg.

vi åt middag på södra, efter det en tur på universeum för att kolla in världens giftigaste orm, guidad av Björn!
efter det in på Liseberg, en öl på tyrrolen och en sväng runt på området.

och en efterrät på väg hem, vi stannade till på vino bar. med kaffe och lite goda saker till!

vino bar

och sedan så bar det av mot öland, camping semester, som började intressant.

ölandsbron

fyren långe Jan på ölands södra udde

första natten på öland, den spenderades i tält, tills vi upptäckte att det inte var vattentätt...
så resten av resan spenderades i bakluckan :)

men med nyinköpta plast vinglas så blev det bra ändå!
                       
                                 

Långe Erik, fyren på ölands norra udde, och anledningen till att vi åkte till öland.

vår sovplats...
när vi campade vid den gamla fyren långe Erik, där det även sägs spöka!

efter öland så tog vi en sväng förbi vadstena på väg upp mot rossön!

detta är lite av semestern i bilder, och eftersom att jag inte vill spendera semestern vid datorn så kommer det nog tyvärr att vara förtsatt dött ett litet tag, sorry!

men några gånger till ska jag uppdatera!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att allt är emot att jag ska träffa dig. Som du vet är min skärm trasig, ser att det står son så jag antar att det är du som har ringt. Jag har inte nå pengar kvar på mobilen, så jag kan inte ringa dig och sen kan jag inte se vad du har för nummer pga skärmen :S

2009-07-23 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0