romantik!

efter en rolig dag med väldigt mycket spänning och nervositet, så blev jag hämtad av älsklingen,
vi handlade, åkte hem lagade lassange och åt lite, fortsatte med badrums renoveringen,
och vad låg på min kudde sedan?

jo en super fint inslagen present med en söt liten lapp på!

en liten gåva för att visa uppskattning, ett bevis på kärlek!
en romantisk vardagsgåva!!

något som gjorde mig SÅ GLAD!!

idag så har jag faktiskt köpt en symaskin med!!

nä, nu ska jag krypa ner i vår nya dubbelsäng intill bamsen ;P

sov så sött!!
puss//Linda

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min älskade doter och grattis till det nya jobbet. Hoppas att det går bra i morgon många pussar och kramar mamma.

2009-07-07 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0