söndag...

fasen vad helgen går snabbt... det var ju nyss fredag!
Fredagen lade jag större delen av på gymmet, gud vad skönt det var, men f*n ta alla idioter som bara står och blänger... Fattar ni inte att jag vill svettas i fred... Och bara en lite upplysning så, man RAGGAR INTE på gymmet!
Jag fattar inte att så många inte har fattat detta, bara för att alla tittade så och du som satte dig bredvid och ville prata när jag tänkte stretcha, bara därför så kunde jag inte med att sitta där och stretcha, utan hann bara igenom halva kroppen och har nu därför tränignsvärk multum...
Men, nu har jag iaf, ett så j*vla bra svar till er som glor nästa gång.. funderar nästan på att trycka upp en tröja med den texten på!
jaja, gårdagen lades på att sova en stund mitt på dagen, sedan kom Milla och Danne, och jag satt med Mumin Mamma och Milla i köket och pratade ut om helgens bravader, medans Oskar och Danne kollade film...

Kan man dansa? /Dance, tydligen ,INTE OSKAR (internt skämt)
men fasen så roligt, oskar dansade nämligen sönder sitt knä på stadt i Fredags!

idag söndag så är det jobba som gäller, och efter det så ska jag på kalas!
Emil fyller 19, GRATTIS till dig!

Och nu jäklar börjar det dra ihop sig till min stora dag!!!! inte alls så långt kvar....

nä, nu ska jag äta lite frukost innan jag ska springa ner till jobbet!
ha en bra dag!

Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla nån. Inte detta också. Hör av dig när du läst detta. Kramar i massor.

2009-01-20 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0