Mysig kväll!

Gårdagen var en jobbig dag...

Många känslor fram och tillbaka, bråk, bråk och mera bråk och jag saknar snö och kyla...
Men den slutade mycket bättre!

Hos Milla och Danne så bjöds det på frukt och choklad fondue... eller hur det stavas??
Men mycket gott var det i alla fall! Och till det så såg vi på Snillen Snackar, med Carina Berg!
åhh.. vad jag älskar henne, hon är så j-vla bra programledare!
sedan att programmet var as roligt med gjorde ju det hela mycket bättre!
många varma skratt och egna spekulationer... Jag tror faktskt att det var det som gjorde att jag inte frös igår!
jag hade så mycket kärlek och glädje runt mig! (tack för det Milla) 
sedan började det en kuslig film som vi inte kunde låta bli att titta på, så jag blev kvar till halv tolv tiden tror jag! (sorry milla och daniel).


Nä, nu ska jag snart gå till jobbet!
Första arbetsdagen idag, det känns faktiskt väldigt skönt!
det kan bero på att jag vet att jag är helledig i morgon!! 
Då ska jag städa... rensa mina förråd, kasta allt som jag inte använder!!

ha en bra dag!
DET HAR JAG,
 tack vare dig!

//Linda

Kommentarer
Postat av: D?????

Du gör varje dag underbar...

2009-01-13 @ 13:31:43
Postat av: Camilla

Ja, det blev en bra rolig och mysig kväll, men det var lika mycket din förtjänst.

När ska vi ses då? Börjar få abstinens snart om jag inte får vara med min favvobrutta och prata av mig!

Hörs! Pussar

2009-01-14 @ 10:22:00
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0