mitt rossön

Sitter hemma i Rossön i kylan och funderar på om man kanske ska ta en skid tur!
Har saknat att åka skidor, det är verkligen det skönaste som finns!

Det är 4 år sedan ja flyttade hemmifrån, och då slutade jag även att träna och tävla med skidor...

Eller om man kanske ska ta en sväng med skotern i stället??
åka till min farmors barndomshem och grilla lite?
hmm... två svåra val!
men, men...

Avslutade gårdagen med ett härligt bastu bad, och skönsång från min bror. hihi
(han sjunger i duschen)
Planerar att basta lite i kväll med, åker ju hem i morgon och är man ingen bastu hemma har,
så det gäller ju att passa på!

De ska bli så skönt att komma hem till stan, det är ju inte mcket som händer här på byn,
så efter sådär 2 veckor så blir man lätt lite understimulerad...


ha en bra dag!
//Linda


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag röstar på scooter...

2009-01-02 @ 12:49:57
Postat av: Daniel

Ha ha... Det kanske stavas skoter =P



Scooter är ju en gammal artist.

2009-01-02 @ 12:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0