Min MAMMA har alltid rätt??

har precis kommit hem från jobbet, sitter och lyssnar på "sweet home alabama" och väntar på att jonas ska komma förbi så jag kan börja klippa!
efter det så ska jag äta glass, ben and Jerry´s, det tycker jag att jag förtjänar efter en lång dag med hårt arbete och hård träning!
man börjar faktiskt se resultat nu, i sommar så kommer tvättbrädan vara på plats och överarmarna snygga :)

nu till rubriken, hur fasen kan min mamma ana  att det är en tatuering jag ska göra?? Men hur som så har hon så himmla rätt!
men mamma, du behöver inte oroa dig! du kommer bara att tycka att den är SKIT SNYGG! kanske till och med bli lite avundsjuk ?!?!
nu äntligen är det dags, jag har väntat och längtat och funderat och tänkt, men jag hade ju varit beredd på en väntetid på ca. 6mån, och nu fick jag en väldigt snart... YIPPIE

nä, nu kom Jonas, så nu ska jag klippa och sedan mummsa glass till sex and the City (i skokartong) som jag fick i julklapp, tusen tack Oskar!

puss och god natt på er alla!
//L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, min intuition var inte helt fel. Men nu är det OK Du är ju faktiskt myndig och jag vet att du inte skulle göra någonting som du inte har funderat på ordentligt. Men jag skulle aldrig göra det. Det gör ju ont. Glöm inte att du har mina gener i dig, fast du inte vill erkänna det ibland. Jag kan känna igen mig i dig. Ha det bra och var rädda om varandra. Puss & kram mamma.

2009-01-29 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0