Linda 100%

började dagen med att fixa håret,
tog en runda på stan med min älskade Milla, fikade på 3B
mycket mysigt! Och ventilerade... reflekterade över vart i livet jag är och vliket håll det styr åt just nu!
Livet är bra underligt ändå...
Och jag har kommit fram till att människan är en underlig varelse, och rätt så häftig ändå, tänk att allt fungerar som det gör...
Och även att jag ska sluta klaga över alla små skavanker som man har, herre gud, man är ju fullt frisk (nästan...) och kroppen fungerar ju, det hade ju kunna varit MYCKET värre!
att man har en stor rumpa eller lite för mycket fett på magen, små fötter eller fel hårfärg, fasen, jag är glad att jag inte svälter eller har en benig rumpa, det är inte så sexigt det heller... eller att fötterna var en halv meter långa och man var skallig!
Jag har ju en kropp som ser hyfsad normal ut, eller normal och normal, vad vet jag om vad som är normalt... men den duger ju åt mig iaf. och den har inga större fel!
Vad skönt det känns att tänka åt detta hållet i stället!!

Jobbade som vanligt i dag, men idag var jag faktiskt 100%-ig på alla 3 projekt som jag satt på!!
AS BRA LINDA!

och i övrigt en ganska bra dag, förrutom att mitt huvud snart kommer att sprängas, j-vla huvudvärk...
jag hoppas att den försvinner i morgon när jag tränar, vill helst slippa ta piller!
men men, det får vi se i morgon!
För nu ska lilla Linda sova, för i morgon j-vlar ska det FESTAS!!
Danne har ju fyllt år!! (GRATTIS)

godnatt
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0