Helgens alla påhopp...

Fredag, började med jobb på verksta´n  och sedan hem och "power nappa" i 1,5 timme innan jag började städa inför kvällens fest... 
det blev sexparty med min vänner, fasen vad kul vi hade Anna, Ninni och Milla ni FÖRGYLLER mitt liv!
 det kommer blid på oss senare!
det kom även några obekant tjejer, vilket brukar vara trevligt att bekanta sig med nya människor, men det blev ett på hopp om att jag hade sillicon, vilket inte stämmer (för er som inte känner mig så väl) vilket ledde till mycket disskusion under kvälllen...
sedan så kom grannen och killarna ner för att festa med oss, vilket urartade totalt och vi bestämmde oss för att gå till en annan fest i stället! efter att en av mina köksstolar näst intill tappat ryggstödet! vilket du gärna får ersätta vem du nu är!
kvällen slutade vilket som hemma i Jonas soffa med mat från Torngrillen! det var underbart mysigt!

Lördagen, spenderade jag i Skövde (kommer aldrig att känna mig så hemma i någon annan stad som jag gör i Skövde)
jag hjälpte Kerstin att leta efter träningsmaskiner, det skulle innhandlas en crosstrainer och en spinning cykel! Lilla jag provad alla maskiner med min vinte täck jacka tills jag blev helt svettig.. usch! men beslutsångest och mina råd om att provköra spinning på gymmet gjorde att vi tog oss mer på stan och åt LYX LUNCH BUFFÈ på VODA, en av mina favoriter i skövde, de måste ha den godaste sushin i sverige utan tvekan! efter detta så somnade jag i bilen på väg hem till Lidköping, vilket var väldigt skönt efter fredagen, även om det blev ganska lugnt... sedan så klippte jag Kerstin, topping!
och kvällen avslutades hemma hos Sabina när Oskar tittade på film med killarna!

Söndag, jobbet igen!
men det gick ganska snabbt, en 6 timmars dag, och efter jobbet så gick jag direkt till gymmet och körde spinning, fasen avd det är skönt, när jag blir ett med min underbara cykel och stänger alla tankar ute och bara koncentrerar min på "MÅL" att få svettas ut problemen :)
åkte sedahn till Milla och Danne för att se Carina Bergs program - Snillen Snackar vilket jag ÄLSKAR carina du är underbar!
skrattar så jag nästan kissar på mig!
nä, jag har nyss kommit hem och ska nu äta något innan jag lägger mig, ska ju jobba i morgon och måste gå på stan, jag har bestämmt mig för att inhandla en keps...

sov gott
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0