härliga onsdag!

idag ha Linda hunnit med att göra så mycket, klockan ör inte esn 13.00 och jag har varit på sjukhuset, tränat både styrka och kondition, lagar tacopaj och städat lite... fasen vad effektiv jag har varit!
 skulle ha klippt Einar just nu, han fick förhinder så då hinner jag blogga lite i stället!

och kan berätta om den otroligt bitchiga tjejen på gymmet som kommer och går förbi och råkar sparka ut min vattenflaska så att den rullar i väg ca. 1,5 m. vilket inte gjorde mig något, om hon hade ställt tillbaka den, men nej då! utan hon tittar på flaskan, tittar sedan surt på mig och börjar gå,  och då jag ursäktar mig och frågar om hon inte ska ställa tillbaka den så får jag ett fnys och hon går iväg... herregud, har du inte fått någon uppfostran????

jaja, jag kommer aldrig att sluta förundras, det finns ju folk till allt!

hade mina nya tränings kläder i dag med, jag trode inte att det kunde bli roligare att träna, men det blev det!
tack vare mitt nya Nike sport linne :)

nä, nu ska jag fortsätta att vara effektiv och städa lite mer, för ikväll blir det bara klippningar och Oskars hår ska färgas, för det hann jag inte göra igår!

ha en SUPER dag!

Pussar /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0