Gårdagen - ett liv...

I går jobbade jag för första gången dag-pass... Fasen vad skönt det var att sluta i normal tid!
Jag hann göra så mycket efter jobbet som jag inte är van att hinna med!
Som att gå en sväng på stan om jag vill, kunna damsuga hemma utan att störa någon granne m.m.
Och jag hann gå och träna... Inte för att jag vet om det var så possitivt att träna vad 7 tiden eftersom att typ alla maskiner var upptagna, men jag mjukis tränade med Milla, det blev 30 min på cross trainer och sedan typ 30 min styrka. och vi hade tid att basta och prata lite med... UNDERBART
Eftersom att min eftermiddag var rätt så stökig och jag inte ville träffa någon annan än milla så blev det perfekt, jag fick prata lite och ta ut mina aggretioner på maskinerna... sedan gick jag till min UNDERBARA SABINA (puss på dig) och sov där...
Jag har så ilska som vill ut, ilska och tårar för att jag orkar inte med dig just nu!
Och du fattar ingenting...

men  men, nu ska jag fortsätta jobba, jag slutar 4 idag, och då ska jag gå hem och städa inför fredagens stor planer!
Längtar så... För min ANNA kommer, har inte träffat henne på så länge!
ska bli så skönt att få ventilera lite med dig! Har saknat dig så grymmt mycket!

i morgon eller kanske i eftermiddag så kommer bilder från förra fredagen med...

hörs //Linda

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är lugnt, klart du kan sova hos mig när du vill!! =P. puss puss

2009-01-22 @ 14:51:42
Postat av: Sabina

Nu har jag läst de inlägget två ggr bara för att din blogg ligger på datorerna på jobbet så då var jag ju tvungen att kika igen =)=)

2009-01-25 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0