Endorfiner och bekännelser

Min Lilla kropp är smockad med endorfiner, för jag har tränat! 2 timmar av dagen har jag spenderat på gymmet!
och jag mår topp! och idag var det till och med snygga killar på gymmet, vanligtvis brukar det ju vara de skit fula som tittar, men inte idag...

sedan så är ju lilla Linda singel med,
och har varit ett bra tag, men det har blivit så att vi inget sagt till någon , eftersom vi tänkte att det säkert löser sig som vanligt, men nej...
och eftersom att jag och oskar fortfarande bor ihop och är så bra kompisar så har det inte funnits någon anledning att säga det tidigare! men nu är det sagt och skrivit!
vet att det är många som kommer att ha TUSEN frågor nu, men det är ingen idé att ni frågar för jag bloggar och pratar med er när jag känner att jag vill berätta för!
Linda går som vanligt sin egen väg i sitt egna tempo!

men just nu så känner jag att MITT LIV ÄR PÅ TOPP, och jag tänker stanna kvar här på toppen att bra tag till!
ska ringa till min mamma senare med! och prata om livets alla ting!

nä, nu ska jag tvätta håret och njuta av mina ÄLSKADE ENDOPRFINER!

kanske återkommer senare i kväll!
pussar /Linda

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade skruttunge. Jag finns och ställer ALLTID upp det vet du. Jag älskar dig i alla väder. Fundera nu på vad du önskar dig när du fyller år. Saknar dig kram mamma.

2009-01-30 @ 18:02:56
Postat av: Milla

Snygg design! :)

Roligt att höra att du mår så bra min favorit tjej!

Saknar dig, var ju flera fler dagar sedan vi sågs nu.

Pusselipussen / c.

2009-01-31 @ 16:01:42
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0