en vecka...

En vecka har gått sedan jag var här sist, jag har helt enkelt inte hunnit med, träningen har nu dragit igång och jag har haft så många bollar i luften, men jag har äntligen kunnat passa över några av dem till annat folk...
Dagens TO DO... Lista är kilometerlång känns det som, det är så otroligt mycket som jag ska hinna med, eller som jag MÅSTE hinna att göra!
Men, men heter man Linda så brukar man ju kunna lösa det mesta...

Just ja, träningen har nu äntligen dragit i gång på riktigt och min huvudvärk som varit konstant efter olyckan har nu sakta börjat släppa taget och ge sig, känns så otroligt skönt!
Jag fattar inte att jag kan uppleva den friheten och avslappningen som jag gör bara att att trampa igång cykeln på spinningpasset och släppa ALLT, och bara sikta mot mål...
btw, jag cyklar ca, 2,5 mil på ett pass, 75min. och det är bara uppförsbacke, trode aldrig att en uppförsbacke skulle kunna få mig att slappna av. Och att svetten man då ser på kroppen bara är 20%... resterande 80% andas man ut, snuskigt...
Jag ryser när jag tänker på det!

Jo, ett nytt rekord på jobbet har jag skaffat mig med, ha, känn dig slagen Kim (vem det nu är) jag leder på nu 80 st sålda på en dag!!'
FAN VAD BRA JAG ÄR....

Förresten så finns det nu mera en människa som får mig att se ljust igen! den gångna veckan spenderades med denne, TACK FÖR ATT DU FINNS!

kortfattat:
LIVET SER BÄTTRE UT ÄN PÅ LÄNGE...
och lilla jag ska nu bestämmt tattuera mig!

tack för att du tittade in,
vi hörs
 Linda

Kommentarer
Postat av: D?????

Det är jag som ska tacka... Du har väckt något i mig senaste veckan som ingen annan gjort på flera år... Och jag ser med spänning fram emot vad du kommer göra härnäst :)

2009-01-14 @ 10:48:12
Postat av: M??????

Jag känner inte dig, du känner inte mig, men du har gjort mitt liv till ett helvete. Och du är en av de personer jag vill mest illa i hela världen pga vad du gjorde mot mig. Jag förstår inte hur du kan leva med dig själv. Den smärtan jag får leva med önska jag att jag kunde kasta tillbaka på dig istället. Du borde skämmas och jag hoppas verkligen att du gör de också, för vad du gjorde är helt oacceptabelt!!!

2011-03-02 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0