sjukvården i sverige...

KATASTROF.....

har ägnat typ hela dagen i telefon köer fram och tillbaka för att få veta vart jag ska vända mig med mitt "exploderande" huvud... men alla hänvisar till varandra.
'i morgon bitti har jag iaf, fått en tid på vårdcentralen, inte för att jag vet om det hjälper, med tanke på att jag säkert behöver röntgas... men jaja, de tar det säkert i rätt ordning!

är bara så JÄVLA irriterad just nu! att det ska vara så svårt att få hjälp...

håller just nu på att färga hår med, efter att ha klippt...
fasen vad jag saknar mitt jobb som frisör just nu, starta eget tanken blir bara större och större!
och det skulle nog faktiskt fungera i denna stad, eftersom att de bra salongerna är räknade på en hand.
det är verkligen det roligaste som finns, att bara få fria händer och leka så mycket man bara vill... just nu är det oskar som ställer upp som "offer" men fasen vad snyggt det blir, cool klippning och en as häftig färg...
han blir silvergrå!!

vi är nu inne i Februari med, från det ena till det andra, och det är ju inte många dagar kvar till dagen det!
lilla JAG blir GAMMAL....
och alldeles strax är det ju dagen det med lilla d. jag ska ju göra något som jag så länge funderat på, äntligen, äntligen, äntligen...
det är så otroligt skönt att vara vuxen /nästan/ och just nu känner jag mig väldigt fri, jag är inte bunden till någonting!
fast det var väldigt skönt att bo hemma hos mamma och pappa med, ingen disk, städ och matlagning som var tvungen att göras, det fanns alltid några rester att äta och mamma skötte resten!
fast jag skulle nog aldrig klara av att flytta tillbaka, inte för att det är något fel på familjen, men lilla Rossön är FÖR LITET... det händer ju inte ett skit där... jag gillar ju storstads puls...

jag knyter ihop detta inlägg med att säga att jag inte tycker om sjukvården i sverige, fast jag har så många vänner och släkt som jobbar/pluggar inom detta så jag hoppas verkligen att ni förbättrar allt, vilket jag tror att ni kommer göra med!
näpp, nu ska jag skölja färg och sedan SOVA, för jag har 1000 saker att göra i morgon!

godnatt
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0