sjuk...

usch... här sitter jag vid datorn och har superont i halsen, har precis beslutat att jag inte tänker prata med någon på hela dagen, så att jag snabbt kan komma tillbaka till jobbet!
jag HATAR att vara hemma och vara sjuk, det är så tråkigt...

sitter och letar luite bil med, på blocket!
blir nog en egen nu... härligt!!

min Snälla mamma ska köpa en, som  jag sedan får ha!

håller på att tvätta med, det är så otroligt bekvämt att ha egen tvättmaskin, men jag har varit lite lat det senaste, därför så kommer den nog att behöva gå hela dagen i dag...

tror att jag ska gå fram på stan med om jag orkar, behöver lmna in 2st klockor som det skall bytas batteri på, får se om jag orkar det!
känner mig väldigt hängig nu, skulle även behöva gå till ica... har ingen mat hemma...

usch varför kan man inte ha en kyl som fyller sig automatiskt?? det vore ju så praktiskt...

jaja, man kan ju inte få allt här i världen, Men lite kan man ju hoppas på iaf....

nu ska jag sova en stund till, för nu börjar febern komma tillbaka!

kram/Linda

Kommentarer
Postat av: Daniel

Krya på dig!

2009-02-11 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0