På tidens vingar flyger sorgen bort!

det är verkligen fina ord, och det hemska är att det är så SANT!!
jag lovar, för jag har faktiskt upplevt och insett det nu!!

idag mår jag verkligen bättre än på länge, jag får veta om jag får lägenheten som jag har blivit så förälskad i, och då kan jag känna lite lugn, för då får jag en fast punkt i min tillvaro!!!
det har jag saknat nu det senaste, och jag har även tyckt att det ska bli jobbig att flytta själv till en etta, eftersom att jag är en sådan sällskaps människa, men jag har just insett det att jag är inte själv, för jag har så många OTROLIGT BRA VÄNNER, som inte skulle lämna mig ensam...

Jag har hittat ett nytt sätt att se på världen, jag har verkligen fått en AHA- upplevelse, det var länge sedan, men nu längtar jag verkligen efter framtiden, åldersnojjan är som bortblåst och jag mår topp!!!

MIN TID ÄR NU... JAG ÄR SINGEL OCH FYLLER 20, KAN DET BLI BÄTTRE??

har just bestämmt mig... jag har ett nytt mål nu! jag ska åka till SOCOTRA / YEMEN!




fint va?? jag kanske flyttar dit, när jag ändå håller på menar jag!!!

20-årsdagen närmar sig med stomstag, och det känns för första gången väldigt bra!! :)

sitter här och lyssnar på en partylåt som oskar snokat reda på, som vanligt lyckas han alltid hitta de bästa låtarna, hur ska min musiklista se ut om han inte kan hjälpa mig?? hoppas du kommer göra det i fortsättning med, (en stor KRAM till dig).
fast att du kan få mig att må så dåligt och att vi kan bli så osams så tycker jag faktiskt om dig väldigt mycket, du har ju trorts allt varit en VÄLDIGT STOR del i mitt liv de senaste 5 åren. och tack för att du förgyllt den tiden!!

super bra låt detta, sitter och sjunger med!! kanske inte passar så bra med min stämma... synd, för jag tycker om att sjunga med i den!!

nä, måste gå nu, ska ta en sväng i min fina bil nu,
ha en underbar dag!!
puss och kram//Linda


Kommentarer
Postat av: elin

att vara 20 och singel är king ! :D

2009-02-18 @ 16:22:02
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Sara

Nämen hej! Vad roligt att höra från dig. Hoppas allt är bra med dig med! Pusspuss

2009-02-18 @ 17:38:56
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ne, jag ska komma och vara hos dig OFTA!

Vad var det för låt du lyssnade på då?

2009-02-19 @ 20:56:44
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ne, jag ska komma och vara hos dig OFTA!

Vad var det för låt du lyssnade på då?

2009-02-19 @ 20:57:38
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0