Märkt för Livet

nu är det gjort! Linda har tattuerat sig...
i onsdags så blev det hela av!!!
det blev en sittning på 4.5h. och fasen vilken UNDERBAR känsla det var!
mmm... ge mig mer, och det var just detta som jag var rädd för, nu är jag nog fast!
har redan börjat planera på min andra! det är bara placeringen som jag är lite osäker på!

det ska bli så kul att min familj kommer ner nu nästa helg, vilken kul överraskning detta blir!
tror dock att min pappa bara kommer skaka på huvudet och skratta, min mamma kommer förhoppningsvis tycka att det är skit snyggt, min syster kommer att bli grön av avund och min bror kommer nog kräkas...

hihi... det låter som att min familj är helt störd, men jag ÄLSKAR dem ändå!

oskar var ute på date i förrgår med, känndes lite konstigt, men jag är glad för hans skull.
hoppas verkligen att hon kan göra honom glad!
 stackarn, han åkte på magsjuka efter det också, så jag vågar mig inte hem.. tur att mina vänner finns så att jag inte behöver sova bredvid kräks...

nä, men det kommer bilder på mina revben i eftermiddag!

ha en bra dag!
puss /Linda

Kommentarer
Postat av: Sabina (Snö,snö,snö)

Så jävla snygg är den! Ser fram emot när bilderna kommer upp också :)

2009-02-06 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0