Glada lår, svek och förkylning!

veckan så långt...
jag har tydligen glada lår nu, jag och oskar satt i soffan och pratade i går kväll, samtidigt som jag sydde klart min klänning som jag ska ha på mig på min födelsedags fest! den blev super!!
men i alla fall så var jag så inne i programmet som jag såg, SATC... så oskar målade en smile gubbe på mitt lår...
aja,, nu har jag iaf. ett glatt lår!!!

(SATC i skolådan, som jag för övrigt fick av oskar i julklapp, lite sent... men det är nog den bästa julklappen jag fått tror jag!! tusen tack älskade du!!!)

tatueringen har nu läkt nästan helt med!! och den blev så Jädrans SNYGG... (från det ena till det andra, ni som känner mig vet ju hur ofta jag bara kan byta ämne när jag pratar...)
är så himmla nöjd, förstår inte varför jag inte gjort det tidigare, det var seriöst den skönaste smärta som jag upplevt!
vilket jag fasade för innan, nu är jag ju fast i det! har redan planerat den nästa!

på fredag så kommer familjen ner och hälsar på med!! ÄNTLIGEN! det ska bli så kul!!!
då ska vi gå ut och äta i skövde på lördag med, fira min 20-års dag lite för tidigt...

håller på att ska grädda lite bröd med, men oskar står i köket och prarar med sara i telefonen, så jag vill inte störa, perfekt tid för att fixa lite med bloggen alltså...
tror att oskar ska hälsa på henne ikväll, så jag får nog ligga ensami soffan i kväll då...

svek med ja, jag känner mig så jävla sviken, hur kunnde du ens tänka tanken...
usch jag orkar inte ens tänka på det just nu...

Förkylning, jag har sådant JÄVLA tryck i huvudet och fick sådan feberfrossa idag på jobbet, det var fruktansvärt... efter några timmars kämpande så orkade jag inte mer och beslutade mig för att gå hem...
vilket hjälpte mycket, har tagit ett hett bad och ska strax lägga mig i soffan med mina myskläder och mitt fluffiga täcke!
mmm.. ska bli mysigt, ska bara grädda brödet så jag kan äta en macka med, är sjukt hungrig nu men jag orkar verkligen inte laga mat...

i morgon så ska Sabina sova hos mig med, vi ska fixa med hennes hår lite!!
titta på SATC HELA NATTEN, äta massa gott och sedan jobba på på torsdag...
Sorry Sabina att jag inte gick och solade med dig som jag hade lovat, vi får ta det en annan gång när jag mår bättre! 

jo, just det ja, jag ringde ju till Elin i går med! Min bästa barndoms kompis, hon fyllde ju 20 år i går!!
STORT GRATTIS TILL DIG BRUDEN!!!! (fan, vi är ju vuxna nu ju...hemskt!)
saknar dig faktiskt väldigt mycket, vi tappade ju helt kontakten då jag flyttade ner till skövde för många år sedan, och du drog till ume...
hoppas att du åker hem under påsken så vi kanske kan ses lite!!!

näpp... nu ska jag krypa ner under täcket i min mysiga soffa och bara vila, och försöka bli frisk tills i morgon!

ha en underbar kväll!
//Linda

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, ja det är klart du kan. Jag förstår vad du menar med den skönaste smärtan! Att tatuera sig är verkligen jävligt skönt! Jag blevjätteglad när du ringde i måndags! Så himla kul att höras igen! vi får skärpa oss lite på den pnukten! :)

Hoppas det ordnar sig med huvet!



Kram

2009-02-11 @ 14:07:37
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja de tycker jag att vi ska göra!! även den kvällen med SATC eftersom de inte blev av. =)=)

2009-02-12 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0