gårdagen - dagen

jobbade igår, hela dagen, sedan så kollade jag på en ny lägenhet, eftersom att jag inte fick den jag så gärna ville ha :(

men men, så är livet och jag har varit bitter en stund, så nu tar jag nya tag!!

ikväll så ska jag fira min 20 års dag också, är lite besviken på att jag redan nu vet att det inte kommer bli den festen som jag vill att de ska bli...
men så är det...........

bakade kakor igår, som ska bjudas på söndag när släkten kommer!

lite små misslyckade, precis som allt jag bakar nu förtiden...

nä, nu måste jag börja göra mig i ordning för jobbet!!
tiden bara flyger fram!

ikväll så ska det tas mycket bilder och jag lovar att min fest kommer att sätta spår här i morgon!! :)


Jag har bestämmt mig för att göra det bästa av situationen, jag ska själv göra min kväll UNDERBAR!!
jag ska vara störst, bäst och VACKRAST!! det spelar ingen roll vem som vill mäta sig mot mig ikväll, jag  säger bara släng dig i väggen, även om du står på tå, så når du inte på långa vägar till min nivå... INTE IKVÄLL!!!!

WELCOME TO THE CLUB!!
kommer att göra min kväll!

ha en underbar dag (för det tänker jag ha)

kramar // Linda

Kommentarer
Postat av: elin

ha så kul ikväll! :D

2009-02-20 @ 09:02:26
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Camilla

TACK för en toppen kväll! Längtar tills jag får se bilderna. :)

2009-02-21 @ 12:01:15
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0