en UNDERBAR kväll!

denna kväll spenderades:

börjades med en "date" med Daniel, på min favvo restaurang i Skövde!
det var helt underbart, det var länge sedan jag hade det så trevligt, tack Daniel för att du förgyllde min dag!

sedan så bar det av mot Tidaholm för att träffa kusinen lite! det var också väldigt trevligt! hade en SUPER MYSIG lägenhet, åhh.. jag vill ha min efna lght, nu och inreda och greja!!!

efter detta så åkte jag till älskade ANNA i Falköping! där vi lagade taco och åt efterrätt!
med Anna, Anton, Camilla och Jonas! tack så Jätte Jätte mycket mina vänner för att ni är underbara, jag hade så jäkla roligt!
melodifestivalen har nog aldrig varit så rolig, och ikväll var det inte ugglas förtjänst!!
åhhh.. jag hade nästan glömt bort kännslan som jag fick i kväll!
jag var omgiven av så mycket bra!

kort och kanske lite tråkigt inlägg, men va fasen!

tack till:
Daniel, Anna, Camilla, Anton, Jonas och gotte!
ni har verkligen fått min dag att bli minnesvärd!!!
puss på er!


Godnatt!
///en glad och lycklig, kanske lite trött med,  Linda

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack själv Linda... Hela dagen var i det närmsta perfekt! Joe,s is the shit :)



Och om ni läser detta så tack också till Anna, Camilla, Anton och Jonas som visade sig vara några riktigt sköna prickar (trots att de hittades i falköping).

2009-02-08 @ 01:45:19
Postat av: Camilla

Roligt att höra att du haft en toppen kväll!

Åker från Sthlm snart, ringer dig från tåget, måste ju få höra hur dte är med dig!

Men jag saknade en bild på tatoon som jag blivit lovad.

Pusspuss /Milla

2009-02-08 @ 13:51:23
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/
Postat av: finns ingen bättre Anna:P

Hahah tack själva, det var jätte trevligt!

Men bara så du vet Daniel så är det FALKÖPING FOREVER!!

pussar på näsan alla glada!

2009-03-04 @ 17:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0