bromsa... jag vill kliva AV!!!!!!!

ålders kris jäklar i min själ...

det känns verkligen som att jag sitter i världens snabbaste bergochdal bana och livet bara svischar förbi...
jag sitter där, helt livrädd och kravlar mig panikartat fast i allt som går att hålla sig i, allt som ser stabilt ut.
kramaktigt nästan, och skariker STANNA.... BROMSA.... det går för snabbt, jag vill hinna leva lite mera....
en karusellens musik är alldeles för hög, det går alldeles för fort för att någon i närheten ska hinna uppfatta något och min röst är alldeles för svag...

JAG HAR PANIK..... märks det??

20-års dagen närmar sig med stormsteg, MEN JAG VILL INTE... är det så svårt att förstå???
varför känns det bara som att tiden flyger ännu snabbare fram så fort man börjar tänka att det vore skönt om den bara kunnde stanna till lite, bara en lite andnings paus, snälla... det är väl inte för mycket begärt??
MEN JO, TYDLIGEN, för just nu går det så snabbt att jag måste hålla i mig så hårt att jag inte hinner kippa efter luft, så jag kan knappt få fram ett ljud,, (eller ka det bero på att min hals gör så ont idag kanske???).

Ålderskris är INTE roligt... och varför får jag det NU???
är det inget som tanter får vid 40 typ??       (förlåt mamma, du är ingen tant)
men, jag fattar inte, det känns som livet kommer att ta slut, fasen de tjejer som är runt 25 som man ser ute på krogen, de funderar man ju varför i h''vete de är ute och dansar, har de inte barn de ska se efter???
och fatta,,, jag är snart där själv...

AAAAA.... jag ryser, dagarna bara flyger ur mina händer, snart är man närmare 30, och snart är det närmare till pensionen än till studenten... HJÄLP!!!!

och riktigt hjälp, för nu brännr jag maten i ugnen också...

fasen, aja, jag får helt enkelt bara SLÄPPA ålderskrisen för några minuter och ägna mig åt maten...

kram kram// L

Kommentarer
Postat av: Daniel

Umgås mer med folk som är äldre än dig så känner du dig säkert yngre snart igen... =P

2009-02-11 @ 15:00:38
Postat av: Anonym

Men lilla gumman. Livet har ju precis börjat. Jag har passerat 40 och jag har aldrig upplevt någon ålderskris. Var nöjd med dig själv och det du gör. Det är ju ditt liv. Men tänk efter ibland, det är dumt att göra någonting som man ångrar sedan och då kan man inte göra det ogjort. Var med kompisar och njut av att du är ung och helt underbar. Saknar dig och att få skämma bort dig. Ps. din lillebror har precis konstaterat att han vill inte bli stor, han vill kunna bo hemma tills han är 40. Det låter härligt då är ålderdomen tryggad. Puss och kram mamma.

2009-02-11 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0