äntligen frisk??

är tillbaka på jobbet nu efter några sjukdagar... det är så jävka skönt!
jag hatar att vara sjuk. det är så trist.

en annan sak som inte är trist är att min familj kommer ner och hälsar på mig idag!
det känns som att det var så länge sedan vi sågs, fast att jag var hemma i rossön över både jul och nyår, och jag ska även upp över påsken i år!

ikväll så ska vi även äta Kams, norrlands national rätt!
mmm.. det godaste som finns!!



ser kanske inte så gott ut, men det är mat för gudar :)

fredag den 13:de idag med... min pappa fyller 44år idag, GRATTIS  pasppsen..
man kanske ska ta och titta på en skräck film med familjen i kväll då??

och i morgon så är det alla hjärtans dag, och jag ska ta med familjen till min favvo stad Skövde för att äta middag på Mangos och fira min 20års dag!!

mmm.. mat, nä nu ska jag äta lunch!!

kram kram//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0