torsdag

idag, veckorna bara rullar på...
usch vad snabbt de går, och nu börjar hösten närma sig!
jag som inte fått nog mycket sommar än...

jaja, här sitter jag iaf, har arit vaken i 2,5 timma nu... det har varit så kallt nu på morgonen så jag ville faktiskt inte springa idag!
så jag har i stället roat mig med att äta en dunder frukost och målat naglarna!
nogran välja kläder och ska strax ta en skön varm dusch, och skubba kroppen!

väntar även på att mitt dröm hus ska dyka upp, fattar inte att de ska vara så svårt, eller ja, det är klart...
husköp är väl inget som man gör så många gånger i livet!
Men Tack, alla nära och kära för alla tips och råd, vad man ska tänka på och titta efter, det är verkligen till hjälp!

näpp, dags för att planera dagen och den varma duschen:)

so long...  

Kommentarer
Postat av: elin

så kul att du/ni ska köpa hus :D

2009-08-27 @ 11:25:58
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: elin

tackar :) jo det är bra, livet leker :) var ska ni köpa hus? men så kul! :D roligt att du verkat ha funnit rätt :)

Kramar

2009-08-30 @ 18:15:12
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej. Med mig är allt bra :) Hur är det själv?

Jag håller på utbilda mig till Mätningstekniker, så jag pluggar och bor i Kramfors för tillfället.

Vart håller du hus nu för tiden då? :)

Kram!

2009-08-30 @ 20:31:10
URL: http://liisalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0