Stormig kall Måndag och mina Frisör fingrar vaknar till liv igen!

måndag, blåsigt, kallt och regnigt, och jag gjorde första dagen på mitt nya jobb!
mina frisör fingrar som nu haft ca. 6 veckors underbar semester, har stelnat lite, interiktigt lika finka och snabba som förr...
men efter ett par kunder började dem att mjukna och efter en dags abete så är de bättre än förr...
måste bara säga att jag aldrig har mått så bra som på denna arbetsplats, är inte stessad, har inte ont och är alltid på strålande humör!
och har äntligen kommit igång med träningen, så nu kliver jag upp kl05,00 varje morgon för att springa 4,5km.
och idag har jag en ledig dag, så att jag kan städa och fixa lite hemma, tills älsklingen kommer hem efter en lång arbetsdag!

nä, nu ska jag ner på stan och fika lite med Emely!

bye bye...

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej igen!

Vad kul att du trivs på nya jobbet! =) Låter riktigt härligt!

Och det var minsann inte dåligt hurtigt att gå upp kl 5 för att träna..! Lite impad här nu.. skrattar



Här är det bara fint. Jobbar på och trivs faktiskt riktigt bra. Bygger på altanen hemma och pysslar och har mig.. =)



Bor du i centrala Gbg nu? Trivs du bättre där än i Ldk?



Kram kram.

2009-08-23 @ 21:06:45
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Emely

Ahh här nämns juh jag med! =)

Kom allt ihåg din sida, blev själv sugen på att starta en blogg nu... hmm.. kanske kan få lite tips av dig:)

Kram Sötaste

2009-09-15 @ 14:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0