äntligen...

semester är väl en godkännd anledning till att inte uppdatera så ofta, eller??

så blir det för mig iaf, sorry....

mycket händer nu på sommaren!

min nya tatuering är på plats, jag har rest en del och sett hur mycket roliga saker som helst!

har seglat också, med Kapten Emma och litle Bear!!

i går så var vi bjudna på middag och div. aktiviteter hemma hos Loppan och Birgitta,
det var helt UNDERBART GOD MAT, och väldigt skojjiga saker att göra!
cyklade bort till dem och sedan hem, vilket blir en sträcka på ca 2,5 mil!!
det var helt underbart väder igår med, helt klart, varmt och fullmåne, kunnde inte fått bättre hemfärds väder;)

och gårdagen till ära så hade jag köpt mig en ny klänning!
den var väldigt dyr när jag först hittade den på nätet!
men i min underbara lilla stad så finns det faktiskt en affär som hade just precis den klänningen!
fast den var inte fullt så dyr som på nätet! HURRA!!!
och den sitter perfekt på mig...
Replay Tunikaklänning
Replay Tunikaklänning               Replay Tunikaklänning                   Replay Tunikaklänning

en REPLAY klänning såklart!

nä, nu ska jag iväg till gbg hamn och titta på power boat P1!!
wiihhiii, vad kul det ska bli!

kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej svejs.

Hoppas att ni har lika härligt väder där nere som vi har. Det vart så tomt sedan ni for härifrån. Ha det så gott och många pussar och kramar från oss.

2009-08-08 @ 16:09:03
Postat av: Milla

Hej tjejen! Längesen nu..!

Ska du jobba på Studio Kalufs i Stenungsund?? =) Hos Henke? Jag är ju från sundet, och känner Henke från förr! Världen är bra liten ibland..! =)

Ha det fint!

2009-08-09 @ 21:04:32
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0