vår, bröllopstider och sabina slutar röka

våren är verkligen här på riktigt nu, och brud bokningar bara väller in till salongen...

fasen, om man skulle ta och gifta sig kanske?? man blir j ulite sugen när man ser alla bilder och reklamer överallt...
kollade in det senaste bröllopsmagasinet på jobbet, mmm... man kan ju inte annat än att längta!
men men, min dag kommer nog någon gång hoppas jag.. jag får helt enkelt vänta!
men här är några av mina drömmar...



mm... fint!
men men, nu ska jag sluta drömma...
får ta det när det verkligen händer, jag har redan så många andra tankar i huvudet nu!

som tex.. Sabina håler på att sluta röka!
är sjukt imponerad av henne, hoppas att du vet det gumman!
och jag vet att du kommer att klara det!
"även om du förvandlas till ett kak-monster"
kommer älska dig ändå :)


nä, nu måste jag ta mig i kragen och göra någonting med!
innan jag måste sova, för morgondagen kommer att bli lång!

puss till dig som läser om mitt liv!
Linda

Kommentarer
Postat av: elin

Våren är inte alltför långt gången här i norr. Men, tussilagon blommar, humlorna börjar titta fram, myrorna kryper på och solen skiner emellanåt ;P Jag antar att det är lite mer vår nere där du bor ;)



Ja, de var ju fullt upp hela påsken :/ Ja absolut, får väl se vad som händer i sommar om du åker upp eller om jag kanske kommer ner, funderar på å söka jobb i norge, så det blir kanske en resa söderut ´:) Jo det är bra, bättre än nånsin faktiskt :D Hur är det med dig?



Kramar

2009-04-27 @ 09:15:31
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: Sabina

Va snäll du är!! nu blev ja faktiskt lite mer peppad att sluta ja sitter ju kvar nu på kvarts rasten och läser din blogg i stället, har klarat hela arbetsdagen idag =)=)

snygg bild föresten hehe, men ja kan älska dig ändå även fast du lagt upp den !! =)=) pusspuss

2009-04-27 @ 19:13:41
Postat av: mamma

Hej min älskade skruttunge. Tänk att du måste bo i andra änden på vårat avlånga land. Just nu skulle jag vilja ha dig granngårds. Filip saknar dig och har nog lite resfeber inför schack fyran i Globen. Vi övriga saknar dig också. Morfor har lyckats slå ut en framtand när han skulle lägga om däck igår. Vet du vad tandläkaren Lars sa. Jo jag tror att jag kör med vinterdäck i sommar. Puss och kram i massor mamma. Saknar dig.

2009-04-27 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0