förra helgen

det är helg och lila jag är som vanigt i göteborg!
solen skiner och vädret är underbart, man känner verkligen att sommaren är på väg nu!

Spenderade gåragen på stan med Björn! Köpte mig en jätte söt sommar klänning!

Sedan på kvällen så blev det grilling med alla tillbehör, så mysigt, sommarkänslan kom på riktigt då!
(åt jordgubbar med, kanske berode på de?)

jo, jag var även och besökte fike kyrkan, det var inte riktigt så som jag hade föreställt mig, men det var väldigt mysigt!

jag blir mer och mer kär i göteborg för varje gång jag kommer hit! Samma gäller Björn!


saknar snön...

Kommentarer
Postat av: elin

vilken hårding du är som står i linne ute i snön :P Det blev ju en liten miss på påsken, vi hann ju aldrig träffas :( Men jag antar att du också hade fullt upp! Vi ses förhoppningsvis något till sommarn om du kommer hem något då :D hur är det med dig annars då?



Kram

2009-04-23 @ 11:59:13
URL: http://meandother.blogg.se/
Postat av: sabina

Söt bild gumman=)

2009-04-24 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0