svek

sitter nu på tåget hemåt igen...
ska faktiskt bli skönt att komma hem och möta våren!

Björn är i bistrovagnen och fixar ite mat, så det är lite långtråkigt, många tankar med!

har fått veta att någon som jag trode att jag kunde lita på, inte alls är något att ha...
att det jag sagt i förtroende lika gärna skulle kunna ha ropats ut i megafon... det hade inte spelat någon roll, för spridning hade varit exakt den samma!
trpkigt, men nu har jag ju insett det att jag inte kan prata med dig mer!
och det är ingen idé att di fiskar efter information, för jag kommer inte att ge dig någon...
det är trist att inse att någon som jag trode var mig nära och någon som jag trode stöttade mig och stod på min sida visade sig vara en ful fisk...

jaja..

gott med lite varm mat i magen  nu iaf. mums...

ska inte tråka mer nu, bara en timme kvar av m in resa, skönt fast ändå tråkigt!
men det är ju bara en kort vecka att jobba nu, för på torsdag så åker jag till gbg igen!!
vilket ger mig en liten morot, något att fästa blicken på!!

nu ska jag inte tråka mer!
ha en bra kväll // L

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad tomt det blev här hemma nu. Vilken tur att ni hann med tåget och jag ser att datorn funkar bra även internet. Saknar dig jätte mycket puss och kram mamma.

2009-04-14 @ 09:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0