ny månad igen...

fasen vad tiden bara flyger iväg...
jag hinner knappt blinka känns det som!

det var ett tag sedan jag skrev något här, och det finns faktiskt en väldigt bra anledning till detta!

det händer så väldigt mycket i mitt liv, och nu har jag träffat någon med!!

min planering för denna månad lyder som följer:

- En kort tur hem till rossön.
-En eventuell spanien resa med sabina.
-Många  mysiga kvällar med vännerna.
- Grillkväll.
och SÅ mycket MYCKET mera!!

en hel del av min tid spenderas nu i gbg med :)
där jag har traffat Björn!

nej, nu sitter jag med färg i håret som måste sköljas... (frisören i mig kan inte hålla sig, en förändring behövdes!)
så nu ska jag göra det, sedan så ska jag dra fram på stan och fixa lite saker tills jag ska åka till rossön!!

ha en nderbar dag! //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0