nivåer och trösklar

det är vad livet består av...
en jävla massa nivåer som man ska nå upp till, trösklar som ska kommas över och berg som ska bestigas.

men på vissa plan så fungerar det ju hyfsat bra just nu, men att hoppas på något vågar jag inte än...

i helgen nu så klarade jag av en sak, jag har lyft en del av mitt liv till en ny nivå.
det känns bra faktiskt, riktigt bra!

Sommaren är här nu också, eller nästan iaf. det är inte långt kvar!
det känns då genast lite lättare, man får hänga undan alla tunga kläder och plocka fram alla söta vår och sommarskor!
Ni som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR skor!

snart så får jag min lägenhet också, ännu en lättnad då, att få ha något som bara är mitt!
fast att det är i en stad jag absolut inte vill bo i så får det duga så länge, tills att jag hämtat andan så pass att jag orkar flytta igen.
även om det finns ställen på jorden som jag mycket hellre skulle flytta till så känns det faktiskt skönt att kunna få den här lägenheten som att litet avstamp, en liten plats där jag kan samla mig, hitta mig själv igen innan jag börjar om het på nytt igen.

som lilla Linda vanligt gör...
från det ena till det andra så bara flyger tiden fram, och nu när jag pendlar fram och tillbaka mellan lidköping och Göteborg, tiden bara rinner ifrån mig!
antingen så jobbar jag eller så åker jag till/ är i Göteborg.

vilket är väldigt skönt faktiskt, Göteborg är en väldigt fin stad, jag TRIVS!!

nä, nu ska jag fortsätta med det jag gör...
ha en underbar kväll, det ska jag försöka ha!
kram/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0