en påsk i Rossön

Så har nu hela påsk helgen gått (nästan)
det har gått fruktansvärt fort, och helt underbart har det varit att få komma bort från all stress ett tag!
Det var verkligen välbehövligt!

De senaste veckorna har det inte blivit så mycket skrivit i denna blogg. (sorry alla läsare)

Mitt liv har ju liksom bytt riktning, eller hur man nu ska formulera sig!
Jag har hittat en mening här i livet, ett ljus! Iof. var det ju inte helt mörkt innan, men jag trode inte att det skulle kunna bli så här bra under så kort tid...
Livet kan verkligen det här med att överraska! Det lyckades verkligen med mig!

En helt vanlig tråkig dag när allt känndes som mest nere så gav någon mig en stjärna, en stjärna i renaste guld.
Någon att se upp till, någon att tycka om, någon att  älska, någon som jag vill ge allt jag har!

Någon gav mig en Björn, att tycka om!

Jag skulle verkligen vilja vara som honom, han kan allt! Det är verkligen en människa som jag ser upp till...
Jag trode inte att det fanns människor som honom!

Men än en gång har livet fått mig att nästan tappa hakan!

Så livet har genast fyllts med massa roliga saker och då blir det tyvärr bloggen som får lida...
Men någon gång ibland så ha jag ju en stund över, och jag ska verkligen ta mig tid nu fram över!!

Ska sova lite nu! har en lång resa hem senare!

kram kram // Linda

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, vad kul att du träffat någon! =) Hoppas du haft en fin påsk och att vi springer på varandra på jobbet snart! Jag slutar ju jobba redan kl halv tre på dagarna numera, jag vet inte när du brukar börja..?

Kram på dig!

2009-04-13 @ 16:39:48
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0