denna dagen ett liv...

idag har jag gjort något som jag är väldigt stolt över...
Tyvärr tänker jag inte offentlig göra vad saken är, men fasen vad jag är imponerad av mig själv...
Jag hade inte så höga tankar om mig själv...

men nu vet jag ju vad jag går för...

jag har ju mina sömn problem också,, vilket resulterar i bloggandet mitt i natten!
jobbigt att inte kunna sova, hoppas att det vänder snart...

vad har hänt mer i dag då?
jo jag tränade i morse, och jag tänkte försök att träna igen om ca. 6timmar...
ska bli så skönt!

nä, ska lägga mig ner nu och slå på en ljudbok, det brukar ju hjälpa :)
och hoppas att jag somnar inom någon/n¨gra timmar, så att det blir lite sömn innan jobbet iaf.

sov så gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0